F1 <strong>Testing at Bahrain</strong> 13.02.2009

В пятницю був трек в Сакхірі був відритий для всіх бажаючих. Пісок вже майже не витав в повітрі - тож питання з тим чи будуть команди їздити чи ні, не було. Уявіть, що в день гонок тут ніде яблуку впасти. Знайомий звук 18000 обертів і 5 прихлопів 2х притопів при зменшені передач радував вухо   Загальна картинка з головної трибуни F60 виявилась не такою страшною як я її бачив в прес-релізі. Взагалі в реалі машини при новому регламенті не виглядають "врізананими", як це видавалось з попередніх оглядів. Порозглядав конструкцію тентів: Тімо Глок на Toyota "накручує" одне з своїх 127 кіл У BMW-Sauber  виграв номінацію найбасовитіший і найпотужніший звук Команди мінялися на треку Хтось махав фінішніми прапорцями Виїзжали дивні Лексуси у виді сейфеті-карів Феррарісти надовго закрилися від публіки З пітбоксів виглядали носи... ... зазирали інші... ... і зади. Офіційний оператор F1 Склалося враження що БіеМдаблЮ були найактивнішими на тестуванні З трибуни проглядались навколишні водяні башти (кулі) А BMW все їздили і їздили (повторюс - звук у них просто - GERMAN POWER) То на відрізку траси нічого не було.... ... то щось блискавично промелькувало. Всі глядачі намагались "вхопити" найкращий кадр В боксах Ferrari заметушилися - в болід сідає Кімі Райконнен Поки феррарісти готуються - BMW не бариться Обділені увагою механіки BMW А біля Ferrari повний ажіотаж. Останні консультації перед виїздом Протираєм красуню Виїзжаєм! Перший поворот і ось уже зроблено коло ще одне... ... і завертаємо в бокси А BMW далі на треку. Toyota не відставала від BMW Крістіяну Клінну (BMW) кажуть що це останнє коло в сесії Райконнену ще "дозволяють" накатати 9 кіл Toyota повертається в бокси і Ferrari теж, попередньо потренувавшись в заправлянні Все глушим мотор. "не легка робота витягнути бегемота із болота..." Механіки вдягнуті в гумові рукавиці і на боліді появився знак "блискавки" - це все що зараз дає система KERS (рекуперативне гальмування). Після ударів струмом від корпусу болідів ці заходи безпеки стали обов'язковими тягнем вперед... ... і назад. BMW далі намотує кола Фанати і фанатки Масси (хоча їздив в той день Райконнен) А BMW далі підставлявся під простріл обєктивами Toyota теж не відставала А феррарісти далі "чаклували" Ну нарешті - виїзжають... BMW виграє ще одну номінацію " машина яка потрапляє начастіше і найрізкіше в кадр" А от Ferrari зловити в кадр тяжче може вони швидші? =) проносячись по пітлейн (BMW) за 5 кіл до завершення в Райконеена час 1.33.86 боліди все пролітали повз... і пролітали... ... і ще раз... Заїзджали в бокси "Сам тягни..." Фанати-фотографи Nikkon-мафія На тих курганах зароблять  сертифікати з водіння Hummer'ом Останній погляд на трек... і на фанів. а ввечері ще чекала автограф сесія з Райконненом

0 comments:

top